Vandringspriser 2022

Nedan presenteras 2022 års pristagare, bra jobbat!

TT-Trophy - AnnCatrin Hansson

Yasins Pris - ingen pristagare detta år

Svettdroppen - Alice Åsbrink

Årets Islandhästryttare NYTT !!! - Samanta Hellma

Årets Westernryttare NYTT !!! - Emma Engfelt Telhag

Årets WE-ryttare NYTT !!! - Ingen pristagare detta år

TT-Tropy:

Detta vandringspris går till den ryttaren som "visat mest framsteg under året, dvs den som förbättrat sin ridning mest". Detta pris kungörs på årsmötet och priset delas ut av föregående års vinnare.

Yasins pris:
Detta vandringspris går till den ryttaren som har placerat sig bäst i LB-LB hopp/dressyr.

Svettdroppen:
Detta vandringspris är instiftat av Laila Mellberg 2012 och går till "den medlem som visat framfötterna med nytänkande idéer och aktiviteter för att på så sätt göra god reklam och publicitet för Skromberga Ryttarförening (ej nödvändigtvis inom ridning)".

KM Hopp/Dressyr:
Dessa vandringspris går till vinnarna av klubbmästerskapen inom hopp/dressyr, ponny/storhäst.

Extern Hopp/Dressyr:
Dessa vandringspris går till vinnarna av bäst poäng ute på tävlingsbanorna inom hopp/dressyr, ponny/storhäst.

KM/Extern: Har du tre inteckningar på rad/år något av följande priser så får du behålla följande pris.

Rosetter